Θηκούλες και..εξεταστική..

Καλημέρα σε όλους!!
Δύσκολη περίοδος αυτή για μένα..εξεταστική βλέπεται..που χρόνος λοιπόν για κατασκευούλες..
Να ζητήσω συγνώμη λοιπόν γιατί για δύο βδομάδες δε θα έχω κάτι καινούριο να σας δείξω..και ο κύριος με το παπιγιόν που περιμένετε περιμένει κι εκείνος να τον τελειώσω..
Για σήμερα όμως δε θα σας αφήσω έτσι..
Αυτές τις δύο θηκούλες τις έχω κάνει πριν καμιά βδομάδα και είναι καιρός να τις δείτε κι εσείς..



Και για να πάρετε μια γεύση για το τι με περιμένει από σήμερα και για 2 βδομάδες ακόμα..


Εσείς όμως να περνάτε καλά και να χαμογελάτε..
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!!! :)


8 σχόλια :

  1. Τέλειες οι θήκες και καλό κουράγιο για τις επόμενες 2 εβδομάδες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "inmyc": Ευχαριστώ πολύ..καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ψηφιακη Επεξεργασια Σηματος...
    το φυλλαδιο που εξεταστικα περσυ!!!γρρρρρ!!!
    Πολυ ομορφες οι θηκες σου Ειρηνακι!!!
    Καλη αρχη να εχουμε και καλη εξεταστικη!!!
    Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "sofia": Ακριβώς Σοφάκι μου..Ψ.Ε.Σ.!Εσύ καλά το έχεις περάσει..εγώ να δούμε τι θα κάνω..:)Καλή μας αρχή λοιπόν και καλή μας επιτυχία!!!:)Σ'ευχαριστώ για τις θηκούλες..φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλώς σε βρήκα!
    ΄Ομορφες οι δημιουργίες σου,εύχομαι να χεις πάντα κέφι και έμπνευση..
    Καλό διάβασμα και καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Tis Annios": Καλώς ήρθες Άννα..σ'ευχαριστώ πολύ..καλή συνέχεια και σ'εσένα!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα, σου έχω αφήσει ένα βραβείο στο blog μου.
    Θα σε περιμένει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Tis Annios": Σ΄ευχαριστώ πολύ Άννα μου..έρχομαι να το παραλάβω..!!!:)Καλημέρα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comment..