Ροζ,καφέ,γαλάζιο..:)

Καιρός να σας δείξω τις τελευταίες δημιουργίες μου...μείναμε λίγο πίσω λόγο του Photo a day..αλλά καιρός να αναπληρώσουμε τα κενά..:)
Έχουμε και λέμε λοιπόν..μια μικρή γουρουνίτσα,σε ροζ φυσικά,γεμάτη τσαχπινιά..:)
Το σχέδιο δικό μου..έμπνευση της στιγμής!!




Ένα μικρό γαλάζιο σκυλάκι έτοιμο για να γίνει μπρελόκ..!!
Κι αυτό δική μου φαντασία..θα ήθελα τη γνώμη σας..:)

Γατάκι ροζ...είναι πλέον ο φύλακας για τα κλειδιά μου..!!Και μεταξύ μας..κάνει καλή δουλειά.. ;)


Δύο πιο μεγάλα σκυλάκια για τη συνέχεια..ένα ροζ και ένα καφέ..



Περιμένω εντυπώσεις και σχόλια..:)
Να είστε όλοι καλά και να έχετε μια πολύ όμορφη εβδομάδα!!

10 σχόλια :

  1. Είναι όλα τέλεια! (Δεν περίμενα φυσικά κάτι λιγότερο από εσένα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πανέμορφα αλλά αυτή η γουρουνίτσα με τη φούστα είναι το κάτι άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρίνα!!!Χαίρομαι που σ'αρέσει!!!Καλή εβδομάδα να έχεις!!:)

      Διαγραφή
  3. Ειναι ολα πολυ ομορφα!!! ειδικα το καφε το λατρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. To καφέ σκυλάκι μου κλεψε την καρδιά...Μπράβο πολύ ωραία δουλειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα, Ειρήνη. Πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου. Εμένα μου άρεσαν, με σειρά προτεραιότητας :) σκυλάκια, ροζ γουρουνίτσα, γαλάζιο σκυλάκι και ροζ γατάκι: φύλακας, κλειδιών. Να είσαι καλά και να χαμογελάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεράσιμε χαίρομαι που σου αρέσουν..:)Σ'ευχαριστώ πολύ..κι εσύ να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή

Your comment..