Ροζ,καφέ,γαλάζιο..:)

Καιρός να σας δείξω τις τελευταίες δημιουργίες μου...μείναμε λίγο πίσω λόγο του Photo a day..αλλά καιρός να αναπληρώσουμε τα κενά..:)
Έχουμε και λέμε λοιπόν..μια μικρή γουρουνίτσα,σε ροζ φυσικά,γεμάτη τσαχπινιά..:)
Το σχέδιο δικό μου..έμπνευση της στιγμής!!




Ένα μικρό γαλάζιο σκυλάκι έτοιμο για να γίνει μπρελόκ..!!
Κι αυτό δική μου φαντασία..θα ήθελα τη γνώμη σας..:)

Γατάκι ροζ...είναι πλέον ο φύλακας για τα κλειδιά μου..!!Και μεταξύ μας..κάνει καλή δουλειά.. ;)


Δύο πιο μεγάλα σκυλάκια για τη συνέχεια..ένα ροζ και ένα καφέ..



Περιμένω εντυπώσεις και σχόλια..:)
Να είστε όλοι καλά και να έχετε μια πολύ όμορφη εβδομάδα!!

10 σχόλια :

  1. Είναι όλα τέλεια! (Δεν περίμενα φυσικά κάτι λιγότερο από εσένα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πανέμορφα αλλά αυτή η γουρουνίτσα με τη φούστα είναι το κάτι άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρίνα!!!Χαίρομαι που σ'αρέσει!!!Καλή εβδομάδα να έχεις!!:)

      Διαγραφή
  3. Ειναι ολα πολυ ομορφα!!! ειδικα το καφε το λατρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Σοφάκι μου!!!:)Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. To καφέ σκυλάκι μου κλεψε την καρδιά...Μπράβο πολύ ωραία δουλειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Άννα..σ'ευχαριστώ πολύ!!:)

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα, Ειρήνη. Πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου. Εμένα μου άρεσαν, με σειρά προτεραιότητας :) σκυλάκια, ροζ γουρουνίτσα, γαλάζιο σκυλάκι και ροζ γατάκι: φύλακας, κλειδιών. Να είσαι καλά και να χαμογελάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεράσιμε χαίρομαι που σου αρέσουν..:)Σ'ευχαριστώ πολύ..κι εσύ να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή

Your comment..