Γατίσιο Weekly Moodboard {9}

Ένα γατίσιο moodboard σας έχω για αυτή την εβδομάδα..
Ώρα να σας συστήσω μία δεσποινίδα,τσαχπίνα και...γατούλα με όλη τη σημασία της λέξης!

Η Ζουζού μου λοιπόν κυριαρχεί αυτή τη φορά! Ήρθε στην αυλή μας πρώτη φορά μικρούλα μαζί με τα τρία αδελφάκια της...μετά χάθηκε για ένα διάστημα και εδώ και τρία κοντά τέσσερα χρόνια τώρα πια είναι μαζί μας..δεν είναι από τις γάτες που θα κάτσουν όλο το 24ωρο μέσα στο σπίτι..θέλει να μπορεί να βγει όποτε της έρθει..και το βράδυ εννοείται πως θέλει να μένει έξω..!!
Από τα πιο ήσυχα γατιά που έχω γνωρίσει..δεν ανεβαίνει πουθενά..μόνο στο σκαμπό της..που το χειμώνα ρίχνει ύπνους με τις ώρες..χαχα..
Αδυναμία της; Τα πόδια! Θα σου τριφτεί..θα ξαπλώσει πάνω τους όταν είσαι καθιστός..δεν θα ανέβει πάνω σου όχι..απλά θα ξαπλώσει πάνω στα παπούτσια-παντόφλες ή ότι άλλο φοράς..
Θα την πιάσουν και οι τρέλες της όπως στην τελευταία φωτογραφία κάτω δεξιά..και θα αρχίσει να κάνει τούμπες,να παίζει με τα χέρια σου και όλα αυτά που κάνουν τα καλά γατάκια..:)
Ομολογώ ότι πάντα η αδυναμία μου ήταν τα σκυλάκια...πάντα ήθελα ένα δικό μου..αλλά επειδή η δυνατότητα δεν υπάρχει (τουλάχιστον τώρα), η Ζουζού μου είναι μια πολύ καλή παρέα που σου φτιάχνει τη διάθεση και το κέφι!!!

Μείνετε κοντά γιατί έρχονται κάτι βαζάκια με στυλ και οι πρώτες φωτογραφίες από το photo a day του Αυγούστου!!:)
Φιλιά πολλά!!!

2 σχόλια :

  1. Καλημέρα Ειρήνη μου, η γατούλα σου "ποζάρει" όλο νάζι και τσαχπινιά,χαχαχα υπέροχη!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comment..