Photo a day..Μια φωτογραφία την ημέρα {7-12}

Και ο Νοέμβριος συνεχίζεται..πρόβες,διάβασμα,τρεξίματα,ακροάσεις..ένας γεμάτος μήνας!!
Το photo a day όμως συνεχίζεται...

Day 7.yes!
Ημέρα 7.ναι! {ε ναι λοιπόν..την αγαπώ αυτή την όμορφη!!}

Day 8.someone i miss
Ημέρα 8.κάποιος που μου λείπει

Day 9.mine
Ημέρα 9.δικό μου

Day 10.book
Ημέρα 10.βιβλίο

Day 11.memory
Ημέρα 11.ανάμνηση

Day 12.clouds
Ημέρα 12.σύννεφα

Αυτά από φωτογραφίες του photo a day για σήμερα..
Σας έχω όμως άλλη μία..όσοι θέλετε με χαρά μου θα χαρώ να έρθετε να με ακούσετε στη συναυλία που έχω μαζί με μία καλή μου φίλη..εγώ στο βιολί..εκείνη στο πιάνο..οι πληροφορίες φαίνονται όλες στην αφίσα από κάτω..

Σας περιμένουμε!!:)

4 σχόλια :

  1. Οι φωτογραφίες υπέροχες!!
    Καλή επιτυχία σας εύχομαι...!!
    Μακάρι να μπορούσα να έρθω να σας χαρώ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που ξέρεις..ίσως κάποια στιγμή γίνει κι αυτό!!:)
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!Φιλιά πολλά!!!:)

      Διαγραφή
  2. Κορίτσια, σας εύχομαι καλή επιτυχία μέσα από την καρδιά μου!!
    Κατέφθασα εδώ από τη γλυκιά μου me(maria)!!!
    Καλό ξημέρωμα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comment..