Πολλά και διάφορα!

Καλημέρα!!
Πολλά καινούρια πραγματάκια έχω να σας δείξω σήμερα..ποντικάκια,σουβέρ για τα ποτηράκια σας,ένα σκυλάκι αλλά και Χριστουγεννιάτικα στολιδάκια..
Ας αρχίσουμε όμως...

Ένα μικρούλι γκρι ποντικάκι..ιδανικό για μπρελόκ λόγο του μεγέθους του και αξιαγάπητο να το έχετε μαζί σας όλη μέρα..δεν έχω δίκιο? :)


Ακολουθεί ένα καφέ σκυλάκι..στο ίδιο μέγεθος..παραγγελία από έναν φίλο που το ήθελε για δώρο..ένα σκυλάκι μπρελόκ μου είπε,για ένα σημαντικό πρόσωπο για μένα..και ιδού..




Και τώρα τα αγαπημένα μου σουβέρ..!!Επιτέλους έμαθα να φτιάχνω τετράγωνα της γιαγιάς!!!Γι'αυτό θα πρέπει να ευχαριστήσω την γνωστή νομίζω σε όλους μας Έλενα από τις Κερασόπιτες για το υπέροχο tutorial που έχει στο blog της!!





Το πόσο μου αρέσει να τα φτιάχνω δε λέγεται!! :)

Τα Χριστούγεννα έρχονται!! Στολίσατε??εγώ πάντως ναι..





Και για τέλος σας έχω άλλο ένα ποντικάκι..το σχέδιο μπορείται να το βρείτε εδώ..δεν είναι ομορφούλι??

Θα έρθει και σε άλλα χρώματα γιατί πολύ μου αρέσει!! :) Εσείς τι λέτε??

Αυτά λοιπόν για σήμερα..ελπίζω να μην ξεχνάω κάτι!!
Να έχετε ένα πολύ όμορφο Σ/Κ και να χαμογελάτε πάντα!!!


7 σχόλια :

  1. Είναι όλα υπέροχα!!
    Τα κοιτάζω και τα θαυμάζω...δεν τα χορταίνω!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!! :)
      Να εχεις μια πάρα πολύ όμορφη Κυριακή!!!Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Είναι όλα καταπληκτικά !!!
    Σε παραδέχομαι, κάνεις πολύ όμορφα πραγματάκια !!!
    Το ένα καλύτερο από το άλλο !!!
    Το τελευταίο ποντικάκι απίθανο !!
    Μπράβο σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Καλή Κυριακή και καλή εβδομάδα να έχεις!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Να χαρώ εγώ κουκλάκια! Αχ κι εγώ του βελονακίου είμαι και γενικά του πλεξήματος! Εχω φτιάξει και από αυτά τα τετραγωνάκια για να τα ενώσω και να κάνω κουβερτούλα. Το μόνο που δεν έχω υπομονή να κάνω είναι να αλλάζω χρώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Χριστίνα!! Θα χαρώ να σε βλέπω στο "σπιτάκι" μου.. :)
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
    2. Μα και βέβαια! Θα σε περιμένω και στο δικό μου. : )))

      Διαγραφή

Your comment..