Μια βόλτα στη Λεμεσό

Ωωω ναι..το καλοκαίρι έχει έρθει εδώ...πήρα λοιπόν το καπελάκι μου, το μαγιό μου και δυο ρουχαλάκια..άφησα τη Λευκωσία για 3 μέρες και πήγα να χαρώ την όμορφη Λεμεσό!



~Εδώ πρέπει να ευχαριστήσω την φίλη που με φιλοξένησε και μου έδειξε την πόλη της~

Λεμεσός λοιπόν...θάλασσα, όμορφη παλιά πόλη, κάστρο και τουριστική περιοχή.. αν βρεθείτε ποτέ Κύπρο νομίζω πρέπει να την επισκεφτείτε οπωσδήποτε!

Η μαρίνα και ο μόλος της Λεμεσού είναι μια πολύ όμορφη βόλτα, μπορείτε να μείνετε στη χαλαρή φάση του περιπάτου ή να κάτσετε στα cafe που υπάρχουν στη μαρίνα..





Τα στενάκια της παλιάς πόλης είναι όμορφα και διατηρούν το στυλ τους..,





Καλό καλοκαίρι σε όλους!!
xxx

2 σχόλια :

  1. Καλό καλοκαίρι Ειρήνη.....! πανέμορφες εικόνες σε ένα ειδυλλιακό μέρος. Να περνάς όμορφα και σε ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Γιάννη μου..εγώ σ'ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!! :)
      Καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή

Your comment..