Δύο κουκλάκια και μια ιδέα..!

Καλή εβδομάδα σε όλους...
Ελπίζω και εύχομαι να είστε όλοι καλά!!!
Ένα πιγκουινάκι και ένα λαγουδάκι περιμένουν να ακούσουν τη γνώμη σας..

Το λαγουδάκι αυτό είναι το πρώτο που έφτιαξα χωρίς να έχω κάποιο σχέδιο στα χέρια μου..για πρώτη απόπειρα καλό πιστεύω είναι..εσείς τι νομίζετε?


Και κάτι καινούριο..με παρότρυνση των δικών μου ανθρώπων..και μπορώ να πω ότι μου έβαλαν για τα καλά την ιδέα..θα αρχίσω να ετοιμάζω υλικό για μια δικιά μου έκθεση..δεν ξέρω για πότε..ο χρόνος βλέπεται που μπορώ να ασχοληθώ με αυτό είναι περιορισμένος μέσα στη μέρα..άρα όταν θα έχω στα χέρια μου ότι ακριβώς έχω φανταστεί θα κάνω αυτή την ιδέα πραγματικότητα..
Έχω ήδη αρχίσει πάντως και θα σας δείχνω εδώ ότι καινούριο τελειώνω..
Μέχρι να τα ξαναπούμε να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!!!

15 σχόλια :

  1. απο τα αγαπημεεενα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο κουκλα μου κανε τα ονειρα σου πραγματικοτητα πολυ γλυκα κουκλακια

    σε περιμένω στο σπιτάκι μου να μου λες την αποψη σου για οτι κανω και τις προτασεις σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Παρατηρητή": Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Παρατηρητή..χαίρομαι που σου άρεσαν τα κουκλάκια μου..:)Θα έρθω αμέσως στο σπιτάκι σου..!!Μια όμορφη μέρα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mπραβο βρε Ειρηνακι!!!
    Και για την επιδιορθωση του προβληματος και για τα εργα σου!!!!
    Καλη συνεχεια σε οτι κανεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "sofia": Σοφάκι μου..κατάφερα και το έφτιαξα τελικά..:)Σ'ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια και καλημέρααα!!!:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλως σε βρηκα φτιαχνεις υπεροχα πραγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "το χειρότεχνο": Καλώς ήρθες!!Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά, Ειρήνη, με υγεία πάνω απ' όλα. Το παν είναι αυτές οι γλυκές ώρες, που αφιερωνόμαστε στην τέχνη, έστω κι αν δεν μοιραστούμε με κανένα, ότι δημιουργήσαμε. Έτσι κι αλλιώς, στην Ελλάδα, δεν δουλεύει τίποτα, όσο αφορά την επιθυμία των νέων, ειδικά, ανθρώπων, να προσφέρουν στον πολιτισμό της χώρας. Είναι αυτή η περίφημη "δημοκρατία"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η τέχνη σώζει ζωές Γεράσιμε!!Καλή χρονιά και να είσαι καλά..σ'ευχαριστώ που πέρασες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ γλυκά Ειρήνη! Μου άρεσε πολύ η γατούλα που κλείνει το μάτι! Θα τα λέμε! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Vivika Vain": Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ..κι εσύ κάνεις πολύ καλή δουλειά!!Εννοείται πως θα τα λέμε..φιλιά και καλό Σ/Κ σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειρηνη καλως σε βρισκω!Φτιαχνεις υπεροχα πραγματα!Καή συνεχεια σου ευχομαι! Θα τα λεμε!Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "areti boboti": Καλώς ήρθες Αρετή!!Χαίρομαι που σου αρέσουν οι δημιουργίες μου..:)Καλό σου βράδυ και να περνάς καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία ιδέα για την έκθεση........
    τα κουνελάκια και όλα τα ζωάκια είναι τέλια !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Σούλα Γκαρέλα": Ελπίζω να την πραγματοποιήσω κάποια στιγμή Σούλα..σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..καλό σου βράδυ και καλώς ήρθες στο μπλογκάκι μου..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comment..