Πολύχρωμα σουβέρ και σκουλαρικάκια..

Και επιτέλους μετά από μέρες κατάφερα να τελειώσω τα σουβέρ μου..:)
Θα μου πείτε σιγά το δύσκολο..τετραγωνάκια έκανες..ναι συμφωνώ..ήταν πανεύκολα..αλλά αν δεν έχεις χρόνο?
Κατάφερα πάντως και τα τελείωσα..!!
Και ιδού!!Σας τα παρουσιάζω..





Λοιπόν?Σας αρέσουν??
Αλλά δε τελειώσαμε εδώ..έψαχνα στο internet να βρω πως μπορώ να κάνω ένα παπιγιόν για έναν κύριο που ετοιμάζω..και αυτό που βρήκα μου άρεσε πολύ..γι' αυτό λοιπόν κι εγώ τα έκανα και σκουλαρίκια..:)


Δεν είναι γλυκούλια?:)
Ο κύριος που ανέφερα πιο πάνω θα κάνει την εμφάνισή του στην επόμενη ανάρτησή μου..
Μέχρι τότε να είστε καλά και να περνάτε όμορφα..!!!



6 σχόλια :

  1. Είναι υπέροχα Ειρηνούλα μου , μπράβο σου !!!!!! πολύ πολύ πολύ ωραία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Elena": Νεραιδούλα μου..σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα παπιγιόν είναι απίθανα ! Πολύ ωραία ιδέα για σκουλαρίκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Fotini": Σ'ευχαριστώ πολύ Φωτεινή..χαίρομαι που σου άρεσαν..!!Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :) Πολύ όμορφα, Ειρήνη. Να είσαι καλά. Καλή εβδομάδα να έχεις και ανοιξιάτικη -όπως προβλέπεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Γεράσιμος Μηνάς": Χαίρομαι που σου άρεσαν Γεράσιμε..:)Καλή εβδομάδα και σ'εσένα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comment..