Weekly Moodboard {2}

Μία ζεστή εβδομάδα έφτασε στο τέλος της..
Διαβάσματα,σχολή..ωδείο..όλα τα είχε..
*Ξεκίνησε με συναυλία..όλα πήγαν καλά..και το Σοφάκι είχε έρθει να με δει για πρώτη φορά εν ώρα δράσης!!! Το μενταγιόν που βλέπετε μου το χάρισε εκείνη και είναι εννοείται από τα χεράκια της..δεν είναι τέλειο?? εγώ πάντως το αγάπησα από την πρώτη στιγμή!!
*Και εκείνη η μέρα έγινε ακόμα πιο ωραία με το καινούριο μου βελονάκι να κάνει την εμφάνισή του στο γραμματοκιβώτιο μου..επιτέλους είναι στα χεράκια μου!!!
*Όταν είσαι πολλές ώρες στη σχολή κάποια στιγμή θα σου βγει και το καλλιτεχνικό θες δε θες..και επειδή η φτωχή μου μηχανούλα δεν βγαίνει από την τσάντα μου τον τελευταίο καιρό, τα συννεφάκια που βλέπεται δεν μου τη γλύτωσαν..η ανάγκη να ξεφύγεις από τα μαθήματα και τις υποχρεώσεις σε οδηγεί από μόνη της!!
*Οι νότες που φαίνονται..και ίσως να μη τις καταλαβαίνεται είναι του κύριου Paganini..γιατί όσα χρόνια και να κάνεις μουσική..όσα διπλώματα και αν πάρεις πάντα θα υπάρχει κάτι καινούριο να μάθεις και πάντα κάποιος στόχος να πετύχεις!!!

Ας ξεκινήσουμε την βδομάδα που έρχεται με χαμόγελα και αισιοδοξία..και θα δείτε που όλα θα πάνε καλά όσες δυσκολίες και αν έχουμε..
Μέχρι την επόμενη ανάρτησή μου να είστε καλά και να προσέχετε..!!!



Τα ιστολόγια που συμμετέχουν στα moodboards της Lyriel είναι:

8 σχόλια :

  1. Καλά πλεξίματα με το καινούργιο βελονάκι, καλή μελέτη με του κυρίου Paganini (απο μουσική έίμαι άσχετη), να χαρείς το δωράκι σου- πολύ όμορφο... πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!!!:) Καλή Κυριακή να έχεις!!!Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Ειρηνακι, πολυ ομορφη και γλυκια αναρτηση!
    Χαιρομαι πολυ που σου αρεσε το κρεμαστο μου δωρακι...να το χαρεις και να το προσεχεις!
    Φιλακια πολλααα...

    Υ.Γ. παρε δυναμη γτ μια απαιτητικη εβδομαδα ξεκινα στη σχολη..
    ΣΑΕ SPEAKING!!!!!!!!!!!XAXAXXAXAXA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το προσέχω σαν τα μάτια μου..:) όσο για τα ΣΑΕ..μου έκανες την καρδιά περιβόλι αγάπη...!!!καλό μας κουράγιο!!!
      Φιλάκιαααα!!!!

      Διαγραφή
  3. :) Πλήρης από τρυφερότητα, όπως πάντα. Να είσαι καλά, να χαμογελάς, και επιτυχίες απ' τη καρδιά σου, με ότι ασχολείσαι. Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γεράσιμε και σ'ευχαριστώ πολύ!!Καλή εβδομάδα και σ'εσένα!!!:)

      Διαγραφή
  4. Lose your self in a day dream!
    Μου άρεσε αυτό :) Όπως και η όλη αισθητική σου.
    Καλώς σε βρήκα και καλή αρχή με τα moodboards!!
    Φιλιά Ειρήνη **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που το ακούω αυτό..:)Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Καλημέρα!!!

      Διαγραφή

Your comment..