Το Πάσχα πλησιάζει..

Καλησπέρα!!
Τι μου κάνετε?Πως ξεκίνησε η εβδομάδα??
Ο Μάρτιος έφτασε στο τέλος του..περίεργος μήνας ομολογώ..είχε τα κακά του αλλά είχε και πολλά καλά!!
Κι επειδή το Πάσχα πλησιάζει..άρχισα να φτιάχνω μερικές λαμπαδίτσες κι εγώ..σήμερα σας έχω μόνο μία..έτσι για να πάρετε μια γεύση και θα επιστρέψω άμεσα και για τις υπόλοιπες..



Λοιπόν??πως σας φαίνεται..?? Όταν λιώσει το κεράκι σου μένει το μπρελόκ.. :)

Αλλά ο Μάρτιος ήταν και μήνας αγορών...νομίζω άξιζα να κάνω στον εαυτό μου δυο δωράκια..ε??
Να λοιπόν..πήρα παπουτσάκια..που τα είχα βάλει στο μάτι καιρό τώρα..και ένα ρολογάκι! (αυτό κι αν το είχα βάλει καιρό στο μάτι..χιχι)..


Μέχρι την επόμενη φορά να περνάτε όμορφα και να χαμογελάτε πάντα.. :)
Καλή εβδομάδα!!

9 σχόλια :

  1. Πάρα πολύ όμορφη λαμπάδα!
    Και τρελαίνομαι και για το μωβ χρώμα.
    Και έκανες πολύ καλά και πήρες δωράκια για τον εαυτό σου!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Έλενά μου..χαίρομαι που σου αρέσει η λαμπάδα μου!! :)
      Τα φιλιά μου και να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  2. Mεγειες με γειες....και τα παπουτσια και το νεο σου ρολογακι! με το καλο να υποδεχτουμε το νεο μηνα...!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξεχασα να σω πω πως η λαμπαδα με το μπρελοκακι πολυ εξυπνο και πολυ ομορφη!
      φιλακιααααα

      Διαγραφή
    2. Σοφάκι μου...ευχαριστώ και για τις ευχές και για τη λαμπάδα!! :)
      Φιλάκια πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Με γεια το ρολόι και τα παπούτσια!!
    Όσο για τη λαμπάδα, απλά υπέροχη!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα Ειρήνη μου . Η λαμπάδα είναι με το αγαπημένο σου στοιχείο , τα παπούτσάκια και το ρολογάκι να τα χαρείς .
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου!! Φιλάκια και να περνάς όμορφα!!

      Διαγραφή

Your comment..