Autumn mood..


Εδώ και 2-3 μέρες μπορώ να πω ότι νιώθω πλέον πως έχουμε φθινόπωρο..λίγο που έχει πλέον ψυχρούλα, λίγο η βροχή και ο γκρίζος ουρανός..με έβαλαν στην κατάλληλη διάθεση της εποχής..
Βέβαια μπορώ να πω ότι με ξεσήκωσε και η Έλενα από τις Κερασόπιτες..η περιγραφή της με έκανε να θέλω να πάρω κολοκύθες και να γεμίσω το σπίτι..αλλά επειδή αυτό δεν γίνεται άρχισα κι εγώ να τις φτιάχνω μόνη μου..χιχι..


Και πορτοκαλί και άσπρες..έτσι για ποικιλία..:)
Το φθινόπωρο δεν είναι η καταθλιπτική εποχή που ίσως κάποιοι νιώθουν..αν ανοίξουμε λίγο τα μάτια μας θα βρούμε τόση ομορφιά..ακόμα και μέσα στην Αθήνα..και όταν δούμε ότι δεν είναι τελικά όλα τόσο γκρίζα τότε ας χαμογελάσουμε και ας χαρούμε με τις αλλαγές που φέρνει αυτή η εποχή..πιο πολύ χουζούρι, τα πιο ζεστά μας ρούχα, τσαγάκι και ζεστός καφές και ότι άλλο μας αρέσει!
Αξίζει να κοιτάξουμε λίγο γύρω μας με αισιοδοξία και να δείτε που τελικά θα βρούμε πολλά όμορφα πράγματα στη ζωή..
Να έχετε όλοι ένα όμορφο φθινόπωρο!!




6 σχόλια :

  1. Τι έξυπνη η ιδέα σου με τις κλωστές! Μου άρεσαν πολυ οι κολοκύθες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι γλυκούλες που είναι!!! Αναρρωτιέμαι πόσο μεγάλες μπορούν να γίνουν...Καλή βδομάδα Ειρήνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο μεγάλες θες Έλενα..μαλλί,βελονάκι και υπομονή να υπάρχει.. :)
      Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  3. Τέλειες οι κολοκύθες σου Ειρήνη μου τις είδα και στην άλλη Ειρήνη σήμερα http://koukouvagiakaisoi.blogspot.com/2014/09/blog-post_28.html και τις λάτρεψα!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχει το όνομα φαίνεται..χιχι
      Καλημέρα και καλή εβδομάδα!! :)

      Διαγραφή

Your comment..