Διάφορα..


Καλησπέρα καλησπέρα..τι μου κάνετε?
Λοιπόν για σήμερα σας έχω διάφορα πραγματάκια που δεν σας έχω δείξει..όχι πολλά..αλλά ελπίζω να σας αρέσουν.. :)
Για αρχή μία γιρλάντα με καρδούλες..δεν ξέρω αν θυμάστε αυτή, στο ίδιο στυλ λοιπόν αλλά πιο μεγάλη! (1,5m και κάτι ψιλά ίσως)..


Δεν την έχω σε φωτογραφία κρεμασμένη..αλλά επιφυλάσσομαι να σας τη δείξω σύντομα!

Συνέχεια έχουν δύο σελιδοδείκτες για όσους αγαπούν τους ήρωες του Disney..και ειδικά τον Mickey και τη Minnie..





Οι κουκουβάγιες το έχετε καταλάβει νομίζω ότι μου αρέσουν πολύ...να λοιπόν άλλη μία..
Το pattern της το είχα ανεβάσει εδώ πριν από καιρό..


Και για το τέλος ένα σκυλάκος σελιδοδείκτης με το κοκαλάκι του για να μην πεινάει.. :)


Αυτά λοιπόν...να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο και να χαμογελάτε πάντα!!
Σας φιλώ!!



4 σχόλια :

  1. Μου αρέσει η καρδουλένια σου γιρλάντα αλλά και η κουκουβάγια !!! Ολα είναι πολύ γλυκούλικα !!
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Νικόλ μου!! :)
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτικά όλα Ειρήνη μου πραγματικά ξετρελάθηκα με τον Mickey και τη Minnie.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Έλενα μου..χαίρομαι που σου άρεσαν!!
      Φιλάκια πολλά και καλό υπόλοιπο Κυριακής!! :)

      Διαγραφή

Your comment..