Warm and cozy..

Ο χειμώνας σιγά σιγά έρχεται...θα μου πείτε μακάρι να μην κρυώσει και πολύ ο καιρός..ποιος έχει λεφτά για πετρέλαιο!!..θα συμφωνήσω..αλλά είμαι τόσο ενθουσιασμένη για αυτά που θα σας δείξω σήμερα!!
Γαντάκια και κασκολάκια..ζεστά και χουχουλιάρικα!! ;)
Για πάμε..


Δεν ξέρω για εσάς..αλλά εμένα τα γάντια γενικά δεν είναι η αδυναμία μου..και ο λόγος είναι ότι δεν μπορώ να πιάσω τίποτα όταν τα φοράω..πρέπει συνεχώς να βάζω και να βγάζω το ένα, είτε για να πιάσω τα κλειδιά μου, είτε το κινητό μου και πάει λέγοντας..
Γι'αυτό και αυτά τα γαντάκια έχουν έξω τα δάχτυλα!! μην νομίζετε όμως ότι δεν είναι ζεστά..κάθε άλλο!!



Θα έρθουν κι άλλα χρωματάκια λίαν συντόμως!! ;)
Πάμε τώρα στα κασκολάκια..



Η πλέξη είναι πολύ εύκολη και πραγματικά γίνονται αρκετά γρήγορα!! Για την ώρα έχω τελειώσει δύο και έχω στα σκαριά ένα τρίτο..


Επειδή όμως θα πάω για προμήθειες..μέσα στη βδομάδα θα φτιάξω κι άλλα χρώματα και μεγέθη..για κάθε γούστο..:) Εννοείται πως αν κάποιος έχει κάποια ιδιαίτερη προτίμηση απλά μου το λέει!!

Λοιπόν...τι λέτε? να έρθει ο χειμώνας?

4 σχόλια :

  1. Καταπληκτικά όλα Ειρηνάκι μου!
    Χίλια μπράβο και μου άρεσαν πολύ και τα χρώματα.
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχονται κι άλλα Έλενα μου!!
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
      Φιλάκια πολλά και καλό Σ/Κ να έχεις!! :)

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφα γαντάκια είναι αυτά !!! Αλλά και τα κασκολάκια σούπερ για τις κρύες μέρες που σίγουρα θα έρθουν!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου!! :)
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή

Your comment..