Εντυπώσεις και χαμόγελα...

Οι δύο μέρες του Bazaar πέρασαν...και εγώ το μόνο που έχω να νιώσω είναι χαρά, ευγνωμοσύνη και αγάπη!!
Μικροί και μεγάλοι πέρασαν από τον πάγκο μου και με γέμισαν όμορφα λόγια και χαμόγελα..διάλεξαν τα αγαπημένα τους πραγματάκια..τα έκαναν δικά τους και πλέον οι δημιουργίες μου βρήκαν το δικό τους σπίτι!!


Τα παιδιά μέσα σε όλο αυτό ήταν οι πιο πιστοί μου φίλοι και πελάτες..από την πρώτη στιγμή πέρναγαν, ξαναπέρναγαν...κοίταγαν, έπιαναν, προσπαθούσαν να διαλέξουν...
Είδα όλων των ειδών τις αντιδράσεις στις όμορφες φατσούλες τους..από την έκπληξη μόλις έβλεπαν κάτι που τους άρεσε..την αγωνία μέχρι να πει ο μπαμπάς ή η μαμά εντάξει θα το πάρουμε..την απογοήτευση και την μεγάλη χαρά ανάλογα αν θα έλεγαν όχι ή ναι..
Αλλά και που έπαιρναν αυτό που ήθελαν..πάλι ερχόντουσαν..μου έκαναν παρέα..με ρώταγαν πως τα φτιάχνω..


Μου έδωσε μεγάλη χαρά που τα έβλεπα ευτυχισμένα παίρνοντας κάτι φτιαγμένο από τα δικά μου χέρια..αλλά και μεγαλύτερη ακόμα χαρά που δεν τους έφτανε μόνο ένα κουκλάκι...χιχι..τα περισσότερα ήρθαν και την δεύτερη μέρα και πήραν κι άλλο!!



Η πιο πιστή μου πελάτισσα όμως ήταν μια υπέροχη μικρή 9 ετών..που μόλις είδε το λαγουδάκι της φωτογραφίας απλά το αγάπησε!! Στην αρχή όμως δεν την άφησαν οι δικοί της να το πάρει..και έτσι πήρε το ναυτάκι μου. Το λαγουδάκι όμως δεν έλεγε να το ξεχάσει..ερχόταν κάθε λίγο να δει αν το έχουν πάρει..και μόλις το έβλεπε εκεί το χαμόγελο έσκαγε στα χειλάκια της..
Σήμερα δεν άντεξε όμως..έφερε τα δικά της λεφτά και το έκανε δικό της!!! Η κυρία Κοκκινοσκουφίτσα λοιπόν, όπως την ονόμασε, είναι πλέον της Παναγιώτας!!



Και επειδή είναι ένα υπέροχο παιδί μου έφτιαξε σε ζωγραφιά το ναυτάκι της και μου έγραψε και γράμμα (που δεν θα σας πω όμως τι λέει μέσα..το κρατάω για μένα..)

Να πω ότι η διοργάνωση από τις κυρίες του Συλλόγου του σχολείου ήταν καταπληκτική και η ατμόσφαιρα που είχαν δημιουργήσει πολύ χαρούμενη και οικογενειακή!!

Η κυρία Κοκκινοσκουφίτσα λοιπόν, η Φιφίκα, η Ροζούλα (ονόματα που έδωσαν τα παιδιά) και άλλα πολλά κουκλάκια μου βρήκαν το δικό τους σπίτι και από εδώ και πέρα έχουν τις πιο όμορφες ψυχούλες να τα προσέχουν!!
Μπορώ λοιπόν κι εγώ να κοιμάμαι ήσυχη!
xoxo


8 σχόλια :

  1. Είναι υπέροχα πάρα πολύ ωραία μπράβο σου και πως άλλωστε να μην είναι αφού είναι φτιαγμένα με τόση αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Αρχοντία!! Η χαρά μου ήταν που ξετρελάθηκαν τα παιδιά..η μεγαλύτερη επιβράβευση!! :)
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτικά όλα Ειρήνη μου και μπράβο σου!
    Και εγώ δεν θα ήξερα ποιο να διαλέξω είναι όλα πανέμορφα.
    Πολύ χάρηκα που το πήρε τελικά η μικρή σου φίλη.
    Πολλά φιλιά και πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα κι εγώ χάρηκα πάρα πολύ!! Η χαρά της δεν λέγεται!! :)
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου Ειρήνη! Και η αγάπη της Παναγιώτας για την Κοκκινοσκουφίτσα, ασύγκριτη!
    Με το καλό και για πολλά πολλά μελλοντικά μπαζάρ με τα γλυκύτατα πλάσματά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δήμητρα!! Ασύγκριτη δε λες τίποτα..χαχα
      Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  4. Κορίτσι μου δέξου τα συγχαρητήριά μου για τη δουλειά σου αλλά, το κυριότερο, την προσφορά σου στους μικρούς σου επισκέπτες.....είναι μαγικά ανθρώπινα όλα τούτα που δίνεις και μπράβο σου.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου..το να βλέπω αυτές τις φατσούλες τόσο χαρούμενες με κάτι που έφτιαξα εγώ ήταν η μεγαλύτερη χαρά μου!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή

Your comment..