Καλό μήνα με δημιουργίες!

Να τος λοιπόν και ο Σεπτέμβρης..κι επειδή δεν σας έχω δείξει τα τελευταία μου δημιουργήματα είπα να το κάνω τώρα..έτσι για να μπει καλά αυτός ο μήνας!!:)
Για αρχή ένα κολιεδάκι..πλεκτό από πάνω μέχρι κάτω..και μπορεί το καλοκαίρι σιγά σιγά να μας αφήνει αλλά αυτό το παγωτάκι είναι ιδανικό και για τον χειμώνα..

Κι επειδή δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που να μην λατρεύει τον Disney..να ένας Mickey..μπορείς να τον κρεμάσεις όπου θες..εγώ τον έβαλα στην εξώπορτά μου..:)

Και σειρά έχουν τα ιπποποταμάκια μου!Στην αρχή ένα όμορφο ροζ...

και μετά και ένα γκρι για να μην νιώθει μοναξιά!

Αυτά λοιπόν για σήμερα..ελπίζω να σας αρέσουν!!:)


6 σχόλια :

  1. Είναι όλα πανέμορφα!!!
    Καλό μήνα...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι μου!!!
      Φιλάκια πολλά και καλό μήνα και σ'εσένα!!!

      Διαγραφή
  2. Το μακρύ κολιέ μου αρέσει πολύ . Παρά το γεγονός ότι πλέκω πάντα αναρωτιέμαι πως τα κάνεις τόσο όμορφα !
    Καλό φθινόπωρο
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τιμά ιδιαίτερα να μου το λέει κάποιος που πλέκει αυτό Νικόλ μου!!Σ'ευχαριστώ πολύ!!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Ψηφιζω το 4 . την " μανδαλάκεια Μοναξια " ή αλλοιως " Μονος στον ήλιο χωρις ... σωβρακο "

    Εχεις καλο ματι για φωτογραφια . Το άλλο , το ματι σου , δεν ξερω τι ειδικότητα εχει . :)


    Παω τωρα ΩΩΩω λ ρια ΩΩ λα ρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comment..