Photo a day..Μια φωτογραφία την ημέρα {8-15}

Ο Σεπτέμβρης συνεχίζεται..φθινόπωρο δεν μπορώ να πω ότι έχει μυρίσει ιδιαίτερα..το μόνο που κάνει αισθητή την παρουσία του είναι που σκοτεινιάζει όλο και πιο νωρίς μέρα με τη μέρα..
Μαζί με τον Σεπτέμβρη συνεχίζεται όμως και το photo a day..δεν μπορώ να πω ότι είμαι πολύ περήφανη για αυτές τις φώτο των προηγούμενων ημερών αλλά να είστε επιεικής μαζί μου..περίοδος εξεταστικής βλέπετε!!

Day 8.made by me
Ημέρα 8.φτιαγμένο από μένα

Day 9.on the wall
Ημέρα 9.στον τοίχο

Day 10.sweet
Ημέρα 10.γλυκό

Day 11.what you did today
Ημέρα 11.τι έκανες σήμερα {..πρόβα με την πιανίστα παρτενέρ μου..}

Day 12.shadow
Ημέρα 12.σκιά

Day 13.unexpected
Ημέρα 13.απροσδόκητο {..δωράκι από τον θείο μου!..}

Day 14.liquid
Ημέρα 14.υγρό {..εκτός θέματος σήμερα..πολύ διάβασμα!!..}

Day 15.season
Ημέρα 15.εποχή


4 σχόλια :

  1. Δεν ξέρω τι λες εσύ, αλλά εμένα όλες μου άρεσαν...η δε σημερινή, είναι καταπληκτική!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τότε χαίρομαι πάρα πολύ σου άρεσαν Μαράκι μου!!!:)
      Φιλιά πολλά..καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!! Θα συμφωνήσω με την Μαρία!! Μου αρέσουν και μένα πάρα πολύ!! Έχουν κάτι ιδιαίτερο οι φωτογραφίες σου κι ας μην έδωσαν αυτό που θα ήθελες ακριβώς!! Το πιάνο,το άρωμα και το καρφί είναι εξίσου καταπληκτικές!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!Ναι δεν έδωσαν ακριβώς αυτό που ήθελα αν εξαιρέσεις βέβαια κάποιες..
      Σ'ευχαριστώ και πάλι..καλή εβδομάδα να έχεις!!:)

      Διαγραφή

Your comment..